Hi All , Finally thought of writing blog after struggling to create simple o-data service to perform basic operations including media and deep entities. So I don’t want you all to struggle and waste your time… This is for Beginners not for Experts, Create your simple gateway service by following provided steps. Service is all about Employee Information System. Tables Used. 1. Employee Details table[Principle data]Or[Header Information] 2. Employee Contact details(Ph no on working days and on leave)[Line Item] 3. Employee Photo Details. Structures Used [But U can directly use Database tables to include structure to create Data types] 1. Employee Details. 2. Employee Address Info[Include structure in Emp Details table]. 3. Employee Contact details(Info like Contact no during working days and on leave). 4. Employee Photo details. Let's start rock...
This article explains how to sync your Google Calendar with Outlook 2010 and 2013, it also provides an overview of free tools and services to help you choose the approach best suited for your needs. Most likely by now all of you are aware that the good old Google Calendar Sync is not supported any longer. It was succeeded by Google Apps Sync that works only for paid accounts. And you don't need to have the third eye to comprehend at least one reason why they discontinued Calendar Sync. Microsoft and Google are the biggest competitors fighting for the leadership and market share, and all's fair in love and war... It's not only clear why we, users, should suffer. Anyway, apart from Google's Calendar Sync, there exist a number of ways and free tools to sync Outlook and Google calendars and hopefully this article will help you choose the best approach. How to synch Google Calendar with Outlook 2010 and 2013 (read-only) Google Calendar Sync / Apps Sync for Outlook F...
1/ Database: Tổng quan về oracle database: http://forums.bsdinsight.com/threads/tong-quan-ve-oracle-database.6398/ 2/ Ngành kinh doanh bán lẻ: a/ Showrooming : “Showrooming” là một thuật ngữ chỉ xu hướng các cửa hàng bán lẻ truyền thống hoặc showroom lớn có thể mất khách hàng vào tay các đối thủ cạnh tranh là những nhà bán lẻ trực tuyến . Người ta thường hay dùng thuật ngữ “brick & mortar” để ám chỉ các cửa hàng bán lẻ truyền thống, trong khi thuật ngữ “e-tailer” lại được dùng để gọi tên cho các mô hình bán lẻ trực tuyến. Ngày càng nhiều người tiêu dùng đến cửa hàng để kiểm tra và đánh giá các mặt hàng mà họ đã xem trên online rồi mới ra quyết định mua hay không. Họ chỉ xem sản phẩm tại cửa hàng nhưng mua hàng lại trên các website thương mại điện tử giá rẻ hơn. - Trên thực tế, xu hướng này đã buộc các nhà bán lẻ truyền thống phải ứng phó bằng giải pháp mang tính chất tạm thời đó là giá cạnh tranh ( price-matching )*. Chính sách này được hiểu nôm na l...
Nhận xét
Đăng nhận xét